ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

۱-۱- مشتری: افرادی که در اپلیکیشن تمراه اعلام نیاز به خدمات کرده اند.
۱-۲- خدمات دهنده: افرادی که در اپلیکیشن تمراه برای انجام خدمات اعلام آمادگی کرده اند.
۱-۳- کاربر: شخصی است که به اپلیکیشن تمراه متصل و از خدمات تمراه بهرمند می‌شود.
۱-۴- کاربران: مشتریها و خدمات دهنده ها.
۱-۵- شرکت: ارائه دهندۀ سرویس تمراه.
۱-۶- تمراه: سرویسی که شرکت تمراه ارائه می‌دهد.
۱-۷- حساب کاربری: حسابی است که افراد برای استفاده از سرویس تمراه در اپلیکیشن تمراه ایجاد کرده‌اند.
۱-۸- اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس تمراه دارند.
۱-۹- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران مشتری و خدمات دهنده در اختیار تمراه قرار داده می‌شود مانند شماره تماس، اقامتگاه و غیره.

ماده ۲ - حساب کاربری


۲-۱- کاربر با ثبت نام در تمراه می‌پذیرد که قوانین و مقررات تمراه را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفادۀ مستمر کاربران از تمراه به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.
۲-۲- برای استفاده از تمراه لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در تمراه بسازد. تنها افرادی که بیش از ۱۵ سال سن باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در تمراه کنند. برای استفاده از تمراه کاربر باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن تمراه ثبت کند.
۲-۳- کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته شده در تمراه, بروز و صحیح باشد.
۲-۴- هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان مشتری در تمراه داشته باشد.
۲-۵- مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در تمراه یا سایر خدمات مربوط به تمراه انجام می‌شود به عهدۀ کاربر است.
۲-۶- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ کاربر خواهد بود.
۲-۷- کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند. ۲-۸- در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ سرویس به کاربر خودداری کند.

ماده ۳ - استفاده از تمراه


۳-۱- کاربر می‌پذیرد که تمراه ممکن است از ارسالSMS پیامک به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.
۳-۲- تمراه ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در تمراه اضافه می‌شود.
۳-۳- مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از سرویس تمراه به عهدۀ کاربر است.
۳-۴- کاربر متعهد می‌شود پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از سرویس تمراه، از مشتری یا خدمات دهنده کسب کرده است هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند.طبعاً ذخیره کردن اطلاعات مشترییان یا خدمات دهندهان در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین تمراه خواهد بود. همچنین کاربر متعهد می‌شود در طول انجام خدمت، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که از مشترییان یا خدمات دهندهان در سرویس تمراه ارائه شده است استفاده کند.
۳-۵- با استفاده از سرویس تمراه کاربر می‌پذیرد که در حین انجام خدمت، تمراه را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.
۳-۶-کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
۳-۷- کاربر می‌پذیرد که متن حریم شخصی تمراه را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است.
۳-۸- کاربر می‌پذیرد که تمراه یک اپلیکیشن است که ارتباط بین مشترییان و خدمات دهندهان را جهت توافق بر انجام یک خدمت فراهم می‌کند. در سرویس تمراه خدمات دهنده مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند، همچنین مشتری مختار است پس از ارسال درخواست خدمت، مشخص شدن خدمات دهنده و قبل از آغاز عزیمت خدمات دهنده به نقطه مبداء، خدمت را لغو کند یا خیر. لذا هر خدمتی که مشتری با خدمات دهنده انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین خدمات دهنده و مشتری در نظر گرفته شود.
۳-۹- خدمات تمراه ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که شرکت تمراه کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می‌پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و تمراه مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

ماده ۴ – مسئولیت های تمراه


۴-۱- تمراه با تمام امکانات خود از جمله واحدهای پشتیبانی کاربران، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلاف ایجاد شده در زمان ارائۀ و استفادۀ خدمات تمراه بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.
۴-۲- تمراه با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند سرویس با کیفیت به کاربران، سلامت ، زمان ارائۀ سرویس و یا کیفیت و سلامت خدماتی که با استفاده از سرویس‌های تمراه خریداری شود ارائه دهد.
۴-۳- تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد تمراه محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقامات قضایی.
۴-۴- جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات تمراه و استفاده از اپلیکیشن های مشتری و خدمات دهنده، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط تمراه در اپلیکیشن قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات تمراه آشنا شوند. همچنین همکاران ما در واحد پشتیبانی کاربران پاسخگوی هر گونه ابهام و سؤال کاربران هستند.

ماده ۵ – مسئولیت کاربران


۵-۱- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران مشتری و خدمات دهنده که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و تمراه می‌تواند ضمن غیر فعال کردن متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی تمراه بعمل آورد.
۵-۲- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار تمراه شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و تمراه حق غیر فعال نمودن کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.
۵-۴- مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران برعهدۀ کاربران تمراه است.

ماده ۶ - قطع سرویس

در صورت تخلف کاربران از قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین شرکت و اعمال و رفتاری که حضور یک کاربر (خدمات دهنده یا مشتری) را برای شرکت، سایر کاربران و اشخاص ثالث خطرناک نماید و یا مطلوب نباشد، شرکت طبق صلاحدید و تشخیص خود نسبت به حذف دسترسی کاربر مذکور از خدمات شرکت اقدام خواهد نمود. در این صورت، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

ماده ۷ - توافق از راه دور


۷-۱-کاربر توافق می‌کند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به تمراه، از طریق سیستم کامپیوتری تمراه بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.
۷-۲- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهدۀ کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
۷-۳- کاربر می‌پذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف تمراه به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
۷-۴- کاربر با عضویت در سرویس تمراه قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.